قرص یوهیم در داروخانه
قرص بزرگ کننده الت

خرید قرص یوهیم موثرترین قرص بزرگ کننده دائمی آلت مردونه

قرص یوهیم دارویی با ظرف مشکی رنگ معروف که با ادعای 8 اینچ افزایش در اندازه الت بسیار محبوب در بین جوانان اروپاییست.

در داروخانه هادی طب ما داروهایی را برای شما عزیزان ارائه میدهیم که در لابراتوارهای معتبر علمی بارها و بارها مورد تست و آزمایشات گسترده ای قرار گرفته اند و هدف ما صرفا آشنایی کامل شما عزیزان با محصولات برند در حوزه افزایش سطح سلامت جنسی میباشد

ما شما را در این پیج با قرص یوهیم آشنا خواهیم ساخت قرصی موثر که برای افزایش اندازه الت بسیار مناسب میباشد(از همین وبسایت میتوانید محصول را خرید فرمایید)

افزایش دهنده موثر اندازه الت یوهیم

خرید قرص یوهیم
موثرترین قرص بزرگ کننده الت

البته نام اصلی این محصول یوهیم بی میباشد (Yohimbe) .

یوهیم یک مکمل دارویی قوی میباشد که قشر ورزشکار هم برای افزایش حجم گیری در ناحیه تناسلی و عضلات دست و پا از این محصول شگفت انگیز استفاده مینمایند.

بنابراین اطلاعاتی که سازندگان این محصول به صورت گذرا بدان اشاره میکنند در ساخت یوهیم از گیاهان سنتی بسیار معروفی که برگرفته از تمدن و فرهنگ کشور چین میباشد استفاده گردید است اين مكمل اتساع عروقي (Vasodilation) نسوج پيراموني آلت تناسلي را افزايش داده و از اين طريق موجب بهبود و درمان مشكلات شرياني نظير شق پذيري آلت ميگردد.

قرص گیاهی اصل یوهیم

محتویات این دارو دارای 100 عدد با دوز 800 میلی گرمی میباشند (اوه بله نسبت به مگنارکس هم قویتر است!) و البته دارای سلیکونی جهت جلوگیری از رطوبت گیری داروها با ظرفی تزیین شده از برچسب های مشکی رنگ که البته با درپوشی مشکی ارایه میگردد .

اين مكمل از تركيبات صد درصد گياهي تشكيل شده و عاري از هرگونه مواد مصنوعي و شيميايي ميباشد كه اين موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبي در اثر استفاده از اين دارو را ازميان ميبرد.

به علاوه تجربه بيش از 6 سال مصرف نتيجه بخش و بدون آثار سوء در كليه كشور هاي آمريكاي شمالي آفريقا ، اروپا و آسيا به انضمام فراگيري و رشد سريع آن در ميان تمامي فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در كنار تاييديه هاي مراجع قانوني و بين المللي

قرص یوهیم بدون آنكه هيچگونه تاثيري در فشار خون سيستماتيك بدن داشته باشد ، شدت جريان خون را در سرخ رگ ها و سياه رگ هاي مستقر در آلت تناسلي با تاثير مستقيم بر سلول هاي اپيتليال داخل عروقي (Epithelial Cells) بهبود مي بخشد.

قرص یوهیم اصل تنها در هادی طب موجود است.

عوارض جانبی یوهیم

بروز هرگونه عارضه جانبي نظير سرطان زائي ، جهش زائي و ايجاد مشكلاتي مانند ناقص الخلقه زائي و … را كه عوارض جانبي طولاني مدت بسياري از دارو هاي شيميايي ميباشند را به علت تكيه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبيعي و گياهي ، غير ممكن ميسازد.

نکته: داروخانه هادی طب محصولاتی که عوارضی خاص از آنها گزارش گردیده باشد را از سبد خرید فروشگاه خود حذف مینماید.

دلایل  استفاده از قرص یوهیم 

افرادی که دارای التی نازک و کوچک میباشند میتوانند از این تقویت کننده استفاده کنند

خرید اینترنتی قرص یوهیم
یوهیم دارویی مناسب حجم گیری الت است

استفاده از قرص یوهیم جهت درمان زودانزالی !!!

یوهیم قرن هاست که در غرب آفریقا به عنوان چای برای تقویت میل و عملکرد جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. از یوهیمبی  به عنوان آفتابگردان استفاده شده است.

هنگام خوراکی ، یوهیمب به جریان خون کمک میکند . تأثیرات انرژی بخشنده یوهیم از توانایی آن در افزایش جریان خون به دستگاه تناسلی زنان و مردان ناشی می شود. یک مطالعه آلمانی که در سال 1997 منتشر شده است نشان می دهد که 71٪ از 83 مرد مبتلا به اختلال نعوظ در طی یک دوره هشت هفته به درمان یوهیم پاسخ مثبت دادند دقیقا شبیه عملکرد قرص گودمن .

یوهیم ها از پوست درخت همیشه سبز موجود در آفریقای غربی و مرکزی به نام Pausinystalia johimbe گرفته شده است.

ترکیبات بکار رفته در ساخت قرص یوهیم

Yohimbe Bark: با افزايش جريان‌ خون در عروق بافت تناسلي ، شدت و دوام نعوظ را افزايش مي‌دهد
Avena Sativa EX‌‌‌: با افزايش ترشح تستوسترون به رفع انزال زود‌رس كمك مي‌كند
Saw Palmetto: به رفع اختلالات خوش‌خيم پروستات مانند ‌(‌BPH‌) و مثانه كمك مي‌كند
Ginseng‌ و ‌‌Ginkgo biloba: تحرك اسپرم ، ميزان نيتريك اكسايد و خون‌رساني به بافت آلت را افزايش داده و سطح انرژي را هنگام رابطه بالا مي‌برند؛ علاوه بر اين در بهبود انزال زودرس نيز موثر هستند
Tribulus Terrestris: تعداد و تحرك اسپرم ها را افزايش مي‌دهد و باعث تنظيم و تحريك ترشح هورمون‌هاي جنسي مردانه مي‌شود
Long‌jack Root: ميل و توان جنسي را افزايش مي‌دهد
Guarana Seed: توان جسمي، تحريك‌پذيري جنسي و خون‌رساني به بافت تناسل را افزايش مي‌دهد
Taurine: با تسهيل ورود و خروج پتاسيم، منيزيم و كلسيم به سلول، انتقال پيام و تحريكات عصبي را افزايش مي‌دهد
Niacin‌: در توليد و اثرگذاري هورمون‌هاي مردانه دخيل است
L- Arginine‌‌: پيش‌ساز اصلي نيتريك اكسايد است كه سبب بازشدن عروق خوني و بهبود خون‌ رساني به بافت آلت مي‌شود.

کیفیت ساخت و کاربرد علمی 

مكمل جنسيي يوهيم Yohimbe داراي مواد غني شده محرك ج-ن-سيي گياهي (Aphrodiasiac Herbals) ميباشد كه برگرفته از فرهنگ ها و تمدن هاي كهن چين ، اروپا و آمريكاي جنوبي براي درمان عقيمي ، تحريك فعاليت هاي ج-ن-سيي ، نگهداري حالت نعوظ آلت در هنگام نزديكي و افزايش تعداد و توليد اسپرم هاي ترشحي در بي-ضهه ها بوده كه سال هاي متمادي از آنها بهره گرفته ميشده است.

اين مكمل اتساع عروقي (Vasodilation) نسوج پيراموني آلت تناسلي را افزايش داده و از اين طريق موجب بهبود و درمان مشكلات شرياني نظير شقق پذيري آلت ميگردد. از سوي ديگر بدون آنكه هيچگونه تاثيري در فشار خون سيستماتيك بدن داشته باشد ، شدت جريان خون را در سرخ رگ ها و سياه رگ هاي مستقر در آلت تناسلي با تاثير مستقيم بر سلول هاي اپيتليال داخل عروقي (Epithelial Cells) بهبود مي بخشد.

ریزتر با مجموعه قرص های داروخانه هادی طب

جهت درمان کامل خود همواره سعی در یافتن مشکل دقیق جنسی خود  باشید اطلاعات جست و گریخته از افراد پیرامون مسلما میتواند سلامتی شما را از لحاظ جنسی افزایش داده و باعث بروز صدمات روحی در طولانی مدت برای شما گردند .

ما در این داروخانه سعی میکنیم اطلاعاتی کاملتر از برندهای معروف قرص های جنسی را ارایه دهیم هنگام مشاوره رایگان با تیم پزشکی داروخانه حتما مشکل جنسی خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم چنانچه شما در انتخاب محصول خود دچار اشتباه شده اید را بسادگی تصحیح کنیم و راهکارهای مناسبی را برای شما عزیزان فراهم نماییم شاید دارویی با دوزهای پایین تر بتواند مشکل جنسی شما را براحتی برطرف کند .

ما همواره در کنار شما خواهیم بود با تشکر تیم پزشکی داروخانه اینترنتی هادی طب.

نسخه هایی از قرص یوهیم وجود دارد که بعنوان آرام بخش در سگ ها و گوزنها مورد استفاده قرار میگیرید اما این نسخه صرفا بعنوان قرص بزرگ کننده الت و کنترل در انسانها کاربرد دارد فواید بالینی این دارو در لابراتوارهای معتبر اثبات گردید است.

بیشتر بخوانید : قرص ویگرکس پلاس اصل

نحوه مصرف و اطلاعات تکمیلی قرص یوهیم :

مصرف روزانه دو عدد از محصول فوق بر اساس استانداردهای fda امریکا مورد تایید قرار گرفته است این محصول میتواند در طی حدود دو الی سه ماه بصورت طبیعی مشکلات نعوظی و کوتاهی الت شما را مرتفع سازد .افراد زیر 18 سال مسلما جایز به مصرف محصولات جنسی نمیباشند همچنین مصرف این دارو جهت کنجکاوی و افزایش میل جنسی در بانوان اکیدا ممنوع میباشد .قرص های یوهیم نباید همراه با داروهای جنسی دیگر میل گردند.

موارد دیگر استفاده از مکمل گیاهی یوهیم :

*ارتقاع حجم الت (کلفت شدن الت )

← درمان شق نشدن الت و همچنین انحرافات ناخواسته الت تناسلی در زمان بر انگیختگی

* درمان ناتوانی جنسی برای مردان متاهل

← پیشگیری از زود انزالی

* جهت افزایش زیبایی و طراوت الت تناسلی مردان

(از لینک زیر میتوانید محصول فوق را براحتی ثبت سفارش فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن با تماس تیم پزشکی داروخانه روبه رو گردید .با سپاس از انتخاب شما )

سفارش قرص يوهيم
نام و نام خانوادگی
کد کشور
شماره تلفن
ایمیل اختیاری
ادامه آدرس 

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

سؤال اختیاری
کد پستی
تعداد 
tehrantak

معرفی دو قرص دیگر در ادامه ⇓

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.3]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

6 دیدگاه

  • محمد حسنی

    سلام ما ۱۱ فروردین از شما دوتا محصول سفارش دادیم هنوز به دستمون نرسیده این دوباره سفارش بدیم یا کنسل کردین

    • haditeb

      سلام بدلیل تعطیلات حجم سفارشات بسیار بالاست دوست عزیز لطفا شکیبا باشید با تشکر از انتخاب شما

  • رامتین

    چرا هیچکدوم از فروشگاه های اینترنتی دارنده ی این محصول در پایین سایت نماد اعتماد ندارند . چطور باید درمورد یک خرید امن مطمئن شد

    • haditeb

      دلایل مختلفی وجود داره البته اینکه برخی از کالاهای موجود در داروخونه هادی طب مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارند اما برخی موارد رو فعلا در دست اقدام هستیم و با سخت گیری هایی همراه است هرچند که وقتی وارد مطب پزشکان مجربی میشید با پوسترهای مختلفی از چنین داروهایی روبه رو هستید .. چه سایتی رو شما در دنیا ایمن تر از سایت آمازون میشناسید که دقیقا این محصولات رو به سراسر دنیا ارسال میکنند . هادی طب در این سالها با سختی های زیادی رو به رو بوده اما بدلیل اینکه ما بدنبال جلوگیری از خرید داروهای فیک توسط هم وطنانمان هستیم مدیریت تصمیم دارند همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهیم .متشکرم از سوال شما دوست عزیز موفق باشید

  • محمد

    درود
    من چند مدل روغن و قرص استفاده کردم که همشون بدرد نخور بودن
    با توجه به پیشنهاد شما
    این قرص چند سانت میتونه به طول آلت اضافه کنه و اینکه چه تضمینی هست که جواب بده

    ممنون

    • haditeb

      با سلام یوهیم میتونه بیشتر میل جنسی شما را افزایش بده و برای نعوظ و زود انزالی مناسب باشه و باید حداقل دو دوره ازش استفاده کنید تا سایز مناسبی بدست بیارین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *